الأحد، 25 سبتمبر 2011

اغنيه ايهاب توفيق انا 2011

اغنيه ايهاب توفيق انا
تحميل اغنيه ايهاب توفيق انا 2011
اغنيه ايهاب توفيق انا mb3

http://www.uiraqi.com/up/uploads/uiraqi_13085828441.jpg


اغنيه ايهاب توفيق انا 2011
كلمات اغنيه ايهاب توفيق انا

انا مش باقي علي حاجه مبقتش محتاجه ولا فارقه اي كلاام
انا مش هاجي علي نفسي عشان انا نفسي مش حاجه اي كلاام
غلطاااانه جيالي دلوقتي هو انتي صدقتي
دانا كنت بس بشوووف ازااي اكيد مكسوره و بجد معذوره
جايه و مليكي الخوووف
انا مش ممكن اتساهل بحقي بالساهل و لا تحت اي ظروف
اناا من قلبي اتبرأ لو مره يتجرأ و يحن ليكي في يوووم
غلطاااانه جيالي دلوقتي هو انتي صدقتي
دانا كنت بس بشوووف ازااي اكيد مكسوره و بجد معذوره
جايه و مليكي الخوووف
انااا بايع و مش راجع و ماشي وانا واجع قلبك و معلم فيه
اناااا من نفسي مش سامع و مفيش كمان مانع قلبك اعذب فيه
غلطاااانه جيالي دلوقتي هو انتي صدقتي
دانا كنت بس بشوووف ازااي اكيد مكسوره و بجد معذوره
جايه و مليكي الخوووف
أناااااا جايلك عشان تمشي قلبك ميحلمشي في حضني ثانيه يعيش
اناااا شايفك خلاص ذكري ملكيش وجود نكره اصلااا متستهليش
انااااااااااااااااا انااااااااااااااااا اناااااااااااااااااا




اسمع ، استماع ، اغنية ، ايهاب توفيق انا 2011 ، تحميل ، اون لاين ، مجانا ، بدون اشتراك ،
mb3 ، سماع ، حصري

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق