الاثنين، 20 يونيو 2011

اغنيه تامر حسني عرفت تغير


اغنيه تامر حسني  عرفت تغير 
تحميل اغنيه تامر حسني  عرفت تغير
اغنيه تامر حسني  عرفت تغير mb3
البوم تامر حسني اللي جاي احلي 2011

 

اغنيه تامر حسني عرفت تغير2011
اغنيه تامر حسني عرفت تغير 
  من البوم تامر حسني اللي جاي احلي 2011

 كلمات اغنية تامر حسني عرفت تغير

عرفت تغير من نفسها .. لدرجة إنى لما شوفتها فى الأول معرفتهاش
عملت كل حاجه بحبها .. نفذت كل كلمه قولتها ياريتنى كنت مسيبتهاش
دا اللى عندك وصلنى ليه .. حبك أندم عليه وأتعذب ليه أنا
طب إيه أتمني بس إيه .. محصلش معايا ليه وإتغيرت ليه هنا
هو الواحد مبيحسش بقيمة حبيبه إلا لما يسيبه يا ليل
لأ وكمان بيشوفه عادى بعد ما كان ميت عليه يا ليل
دا اللى عندك وصلنى ليه .. حبك أندم عليه وأتعذب ليه أنا
طب إيه أتمني بس إيه .. محصلش معايا ليه وإتغيرت ليه هنا
طب أودى وشى فين منها .. أنا أنا أنا كده قربت أتجنن وهموت وأرجعلها
ومش قادر مقولهاااااااااااااااااش


سماع اغنيه تامر حسني عرفت تغير



اغنية ، سماع ، تامر حسني ، عرفت تغير 2011 ، البوم اللي جاي احلي ، مجانا ، تحميل 
، بدون اشتراك ، البوم تامر حسني 2011

هناك تعليق واحد:

  1. مشكووووور وايد وأنا واللة من أشد المعجبين بتامر حسني وأتمنى لة كل التوفيق والنجاح وأقول لة أن لا يهم أراء الناس اللي بتحاول تسئ لسمعتة حبيبي تامر مني لك تحية أخوك تيمور الجوكر من اليمن من مدينة تعز

    ردحذف